Stoisko Dwumiasta mieściło się na 60 metrach kwadratowych. Zwiedzający mogli uzyskać informacje o atrakcjach turystycznych regionu słupskiego, a także zapoznać się z kalendarzem imprez.
Miasto przygotowało także foldery i ulotki informacyjne na temat oferty turystycznej oraz gadżety promocyjne. Goście mogli także spróbować regionalnych potraw: onisiówkę, staropolską kiełbasę oraz chleb z miodem.
- Podobnie jak w latach ubiegłych nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem berlińczyków i poprzez liczne atrakcje było jednym z najliczniej odwiedzanych w pawilonie polskim - informuje biuro prasowe Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Targi odbyły się w dniach od 9 do 13 marca. To była już 45 edycja wystawy Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB Berlin 2011.
Co roku w berlińskich targach turystycznych uczestniczy ok. 11.000 wystawców z ponad 180 krajów, w tym 8.000 to wystawcy zagraniczni, a 2.000 to wystawcy z Niemiec. Statystycznie, w ciągu 5 dni trwania ekspozycji targi ITB odwiedza ok.160.000 osób, z czego 90.000 to przedstawiciele branży turystycznej: właściciele biur podróży, touroperatorzy, firmy przewozowe oraz przedstawiciele firm bezpośrednio związanych z biznesem turystycznym.
Czytaj także: Stowarzyszenie Miłośników Fortyfikacji powstało w Ustce
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?