Zaczynamy nasz plebiscyt na najlepszy sklep i usługę lata. Kandydatów przyjmujemy do 10 sierpnia. Zgłoś swoją firmę! Cenne nagrody czekają!

Przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej już edycji naszego plebiscytu na najlepszy sklep i usługę lata 2017. Dzięki niemu na naszych łamach właściciele sklepów i firm usługowych mogą zaoferować swoje produkty i pochwalić się swoimi osiągnięciami. Dla nas, klientów, prezentacje konkursowe są o tyle istotne, bo z nich właśnie dowiadujemy się, jakie miejsca i z jakiego powodu powinniśmy koniecznie odwiedzić oraz kto nam jest w stanie zapewnić świetną usługę.

DWIE KATEGORIE

Plebiscyt dzielimy na dwie kategorie: najlepszy sklep lata i najlepsza usługa lata. W każdej z nich weźmie udział po kilkanaście słupskich firm chcących pokazać nam, w czym są dobre. Zapraszamy do udziału w plebiscycie: salony fryzjerskie, salony urody, restauracje, kawiarnie, sklepy, punkty handlowe i usługowe.

Każdemu kandydatowi do tytułu najlepszy sklep lata lub najlepsza usługa lata gwarantujemy prezentację na łamach tygodnika „slupsk.naszemiasto.pl” oraz na naszym portalu slupsk.naszemiasto.pl.

W prezentacjach przedstawimy produkty lub usługi, opiszemy sukcesy firm, ich promocje i ciekawe akcje oraz plany na przyszłość. Na tak zaprezentowanych kandydatów będzie można głosować od 27 lipca do 31 sierpnia!

Dodaj zgłoszenia, zagłosuj! Najlepsza usługa lata » | Najlepszy sklep lata »






GŁOSOWANIE I ZGŁOSZENIA

Uwaga, drodzy czytelnicy, w tym roku następuje istotna zmiana. Będziecie mogli głosować na swoich faworytów tylko w formie SMS-ów. Jak więc będzie wyglądało głosowanie? Każdy kandydat będzie miał przyporządkowany numer SMS, na który czytelnicy będą oddawać swoje głosy.

Aktualną listę kandydatów oraz ich numery będziecie mogli znaleźć na naszej stronie internetowej oraz, oczywiście, co tydzień w naszym tygodniku. Plebiscyt potrwa praktycznie do początku września. Zgłoszenia kandydatów będziemy przyjmować do 10 sierpnia włącznie.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Wystarczy napisać mejla ze zgłoszeniem pod adres katarzyna.kucaba@ polskapress.pl, w tytule wpisując „Plebiscyt NSiUL 2017”, lub zatelefonować pod numer 519 503 727.

NAGRODY

Najlepsi kandydaci w swoich kategoriach otrzymają w nagrodę kampanię reklamową na łamach tygodnika „slupsk.naszemiasto.pl”.

I tak:
- laureatów pierwszych miejsc nagrodzimy 3-tygodniową kampanią o wartości 8 400 zł netto,
- laureatów drugich miejsc - 3-tygodniową kampanią o wartości 6200 zł netto,
- laureatów trzecich miejsc 3-tygodniową kampanią o wartości 4000 zł netto.

Termin realizacji kampanii wybierze sam laureat, ale ostatnia publikacja będzie musiała jednak ukazać się nie później niż do 31 października br.

Jest zatem o co walczyć. Zapraszamy.

Zobacz także Podsumowanie plebiscytu Sklep i Usługa Lata 2016

Z regionu

Komentarze (8)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Daria (gość)

Box 265,Butik Szpilka na Manhattanie. Jestem taka zadowolona, super ciuszki od polskich producentów a jak tanio. Extra,a jaka miła Pani obsługuje.

Ola (gość)

Najgorszy salon fryzjerski to MW na Mickiewicza!!!!! Ceny z kosmosu i nieprofesjonalna obsługa. Włosy do poprawki oczywiście w innym salonie. Masakra. Nie polecam.

Firma (gość)

Zeby wziąć udział w plebiscycie trzeba zapłacić 480 zł netto.... w zamian zrobią jakiś artykuł o firmie.... tragedia....

ulu (gość)

Biedronki podupadły. Stoi się w kolejce dłużej niż w Społem. Towar często niedołożony. Kiedyś zakupy tam to była klasa, teraz zaczyna się droga przez mękę... I do tego te zmęczone twarze kasjerów - szkoda mi tych ludzi - starają się być mili ale ze zmęczeniem się nie wygra. Widać, że bankructwo blisko - tak było w Bomi, Almie i innych co padły. Brak pieniędzy na zatrudnienie obsługi zawsze o tym świadczy.

Gość (gość)

Najgorszy Kopalnia Skarbów blisko Jantara. Ubranie kupione za kilkadziesiąt złotych rozwala się po kilkukrotnym użyciu.Bardzo niska jakość produktów. Reklamację przyjęto lecz nie oddano pieniędzy trzeba wybrać inny towar w tej cenie, również niskiej jakości , na który już żadnej gwarancji nie dają.Pani narodowości wschodniej powiedziała ,że jak chcę gwarancje to mam sobie kupić w Jantarze . Powiedziałam ok ale proszę oddać mi kasę . Niestety kasy nie oddano , pani zaczęła coś krzyczeć w swoim języku. Dano mi miesiąc na wybranie sobie czegoś innego hmm Nie polecam , a wręcz odradzam zakupy w tym sklepie !!!