Według relacji rzecznika prasowego Ustki, Jacka Cegły, obok stoiska nie można było przejść obojętnie.
Targi odbywały się od 20 do 23 października. Była to kolejna edycja targów turystycznych Tour Salon. Zaprezentowano 760 stoisk z ponad 30 krajów, które odwiedziło 25 tysięcy osób.
Nagroda „Acanthus Aureus" (Złota Akacja) jest przyznawana za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.
Zgłoszeń dokonują sami wystawcy, są one bezpłatne. W tym roku przyznano 11 takich nagród.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?