Nowoczesny biletomat szwedzkiej firmy Qmatic ma pomóc interesantom zgłaszającym się do urzędu w sprawach komunikacyjnych, między innymi rejestracji pojazdów, a także w sprawach obywatelskich, takich jak meldunki czy dowody osobiste. Jak informują władze miasta, biletomat ma usprawnić pracę wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców, pozwalając na uniknięcie, jak to miało miejsce do tej pory, powstawaniu kolejek na korytarzach urzędu i nie tylko.
- Bilety będą wydawane na konkretne godziny, a zatem interesant pobierając bilet na daną usługę, którą zajmuje się nasz wydział, będzie mógł zadecydować, o której godzinie chce swoją sprawę załatwić. Nie będzie to wyglądało tak, jak do tej pory, gdzie na bieżąco pobierane były bilety, a czekało się w długich kolejkach - mówi Anna Jaworska, dyrektor Wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców.
Nowy system kolejkowy ma wpłynąć na wygodę oraz oszczędność czasu interesantów. Za pomocą urządzenia możliwe będzie umówienie spotkania z urzędnikiem na konkretną godzinę, ale tylko tego samego dnia, którego pobrano bilet. Rzecz jasna kolejki po pobranie biletu nie znikną, ale zniknąć mają długie kolejki oczekujących do poszczególnych urzędników.
- Wizyta w urzędzie i pobranie biletu z nowego systemu kolejkowego będzie równoznaczna z załatwieniem sprawy tego samego dnia. - podkreśla Anna Jaworska.
Umawianie wizyt w urzędzie z dwutygodniowym wyprzedzeniem będzie możliwe za pomocą strony internetowej, ale na takie rozwiązanie musimy jeszcze poczekać.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?