Rosnąca sprzedaż jest bezpośrednią konsekwencją rozszerzania działań i ekspansji spółki na kraje Europy Wschodniej i Zachodniej.
Sprzedaż eksportowa spółki w tym okresie w porównaniu do II kwartału 2010 roku wzrosła o 21,14 proc.
Czytaj także:Dofinansowanie z UE jest tylko na Aquapark. Słupsk może stracić dotacje
- Staramy się wyjść poza rodzimy rynek i wzmocnić świadomość marki także w innych krajach. W dalszym regularnym zwiększaniu przychodów ma nam pomóc otwarta na początku września nowa fabryka w Czernihowie na Ukrainie - komentuje Grzegorz Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający giełdowej spółki Plast-Box SA.
Szacuje się, że poziom sprzedaży wyrobów wyprodukowanych w starej i nowo powstałej fabryce w Czernihowie w tym roku podniesie się do ok. 30 mln zł. W połączeniu z produkcją fabryki polskiej wzrost ten znacząco wpłynie na pozycję spółki na rynku polskim i ukraińskim.
Łączny wzrost sprzedaży spółki Plast-Box SA za pierwsze półrocze 2011 roku w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wynosi 19,52 proc. Sprzedaż krajowa wzrosła o ponad 25 proc., a eksportowa o prawie 14 proc. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w pierwszym półroczu br. wyniosły 46,8 mln zł, a zysk netto 1,66 mln zł.
Zobacz także: Plast Box na targach w Düsseldorfie
Plast-Box specjalizuje się w projektowaniu, konstruowaniu i wytwarzaniu opakowań z tworzyw sztucznych. Plastikowe pojemniki i wiadra, także te wytwarzane z surowców biodegradowalnych, znajdują nabywców nie tylko w Europie. Firma zatrudnia obecnie prawie 200 pracowników.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?