Według właścicieli, na razie produkcja serka jest nieopłacalna, między innymi przez małą liczbę zamówień handlowych.
Produkcja "Słupskiego Chłopczyka" rozpoczęła się w jednej z mleczarni w Słupsku w 1925 roku. W 2007 roku reaktywowano pomysł regionalnego camemberta, który przy okazji miał być pomysłem na promocję Słupska. Z tej okazji powstało także przedstawienie teatralne.
Jednakże od kilku miesięcy serka nie ma już w sklepach.
- Zależy mi na wznowieniu produkcji, jednak ważne są też względy ekonomiczne - tłumaczy Stanisław Kazubski, właściciel mleczarni Ser-Milk. - Pod koniec miesiąca serek powinien się znaleźć w sklepach - mówi.
Jednocześnie rozpoczęły się rozmowy na temat sprzedaży regionalnego produktu w Niemczech.
- Na razie jest to początek rozmów. Od zawsze chciałem, aby serek był dostępny także za granicą - informuje właściciel.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?