Interwencje będzie można zgłaszać za pomocą sms-a. Przyjecie dyspozycji będzie potwierdzane wiadomością zwrotną. Zgłaszający zostanie także powiadomiony o sposobie zakończenia postępowania.
- Chciałbym, żeby mieszkańcy Słupska których dotykają te problemy mogli się spokojnie z nami komunikować - mówi Waldemar Fuchs, komendant słupskiej Straży Miejskiej. - obiecuję, że żaden sms nie zostanie bez echa.
Telefon będzie się znajdował u dyżurnego w ratuszu, który pracuje w systemie całodobowym. Interwencje można zgłaszać pod numerem 693 390 111
Jak zaznacza Beata Kątnik, pełnomocnik prezydenta ds. osób niepełnosprawnych system jest wewnętrzna inicjatywą Straży Miejskiej, a podobne wkrótce mogą się pojawić w miejskich ZOZ-ach.
- Osoby niesłyszące i niemówiące często mają problem z rejestracją do lekarza - mówi. - Takie rozwiązanie mogłoby wpłynąć na łatwiejszy dostęp do służby zdrowia.
Wiceprezydent Słupska Krzysztof Sikorski podkreślił, że rozwiązanie problemu będzie kwestią priorytetowa.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?