Wybierz region

Wybierz miasto

    Regulamin plebiscytu

    Najlepsza Usługa Lata

    Regulamin plebiscytu pod nazwą „Najlepszy sklep i usługa lata” edycja 2017
    zwanego dalej Plebiscytem



    Art. 1
    Informacje ogólne
    1. Organizatorem Plebiscytu jest Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609. Wydawca Tygodnika Nasze Miasto i serwisu naszemiasto.pl
    2. Niniejszy regulamin (zwany dalej: Regulaminem) określa zasady i warunki przeprowadzenia Plebiscytu pod nazwą „Najlepszy sklep i usługa lata”.
    3. Plebiscyt polega na wyborze najpopularniejszych placówek handlowych w dwóch kategoriach: Najpopularniejszy Sklep Lata i Najpopularniejsza Usługa Lata. Założeniem plebiscytu jest zaprezentowanie w serwisie sklepów i placówek usługowych ze Słupska i umożliwienie czytelnikom i internautom głosowania na zgłoszone kandydatury.
    4. Plebiscyt organizowany będzie od dnia 29.06.2017 r. do dnia 31.08.2017 r.
    5. Organizator powołuje 2 osobową komisję plebiscytową, w skład której wchodzą: Katarzyna Kucaba, Katarzyna Głodek.
    6. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Plebiscytu.
    7. Organizator zastrzega, iż Plebiscyt nie jest badaniem opinii publicznej, a podane wyniki odzwierciedlają wyłącznie ilość i treść wysłanych przez głosujących odpowiedzi, w tym w formacie SMS. Z uwagi na fakt, iż jeden głosujący może wysłać więcej niż jedną odpowiedź, wyniki głosowania nie muszą odzwierciedlać obiektywnego zapatrywania społecznego na kwestie, których dotyczy Plebiscyt.
    8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się Regulamin serwisu Tygodnika oraz przepisy Kodeksu cywilnego.


    Art. 2
    Warunki udziału w Plebiscycie
    1. Plebiscyt ma charakter otwarty. Do udziału w plebiscycie mogą się zgłaszać placówki, które prowadzą działalność handlową lub usługową na terenie miasta Słupska.
    2. Placówki biorące udział w plebiscycie mają prawo oznakowania placówki logo plebiscytu dostarczonym przez Organizatora.
    3. Termin zgłaszania placówek do udziału w plebiscycie upływa 10 sierpnia 2017 r.
    4. Do udziału w plebiscycie placówki mogą zgłaszać uprawnieni przedstawiciele ich właścicieli, a także klienci - osoby fizyczne oraz inne podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje, stowarzyszenia. Ostateczna decyzja o udziale placówki w plebiscycie należy jednak do uprawnionego przedstawiciela właściciela placówki.
    5. Organizator zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zgłoszenia placówki do plebiscytu.
    6. Opłata związana ze zgłoszeniem placówki do plebiscytu i zamieszczeniem prezentacji w Tygodniku a także na stronach serwisu internetowego zawarta jest w obowiązującej ofercie handlowej.
    7. W Plebiscycie mogą brać udział osoby pełnoletnie, mieszkające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, spełniające wymagania określone niniejszym Regulaminem.
    8. W Plebiscycie głos może oddać każda osoba pełnoletnia – zarejestrowany użytkownik serwisu internetowego Tygodnika, posiadający ważne konto w tym serwisie oraz posiadający ważne konto w serwisie internetowym Facebook, który powiązał swoje konto w serwisie internetowym Tygodnika ze swoim kontem w serwisie Facebook i który umożliwił publikację postów na tablicy
    w serwisie Facebook we własnym imieniu, z wyjątkiem pracowników i współpracowników Organizatora, osób którym powierzono określone prace w związku z organizowaniem Plebiscytu oraz członków ich najbliższych rodzin.
    9. W Plebiscycie nie mogą brać udziału pracownicy oraz współpracownicy Organizatora ani członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
    10. W Plebiscycie nie mogą brać udziału także pracownicy oraz współpracownicy podmiotów, którym powierzono jakąkolwiek czynność związaną z Plebiscytem ani członkowie ich rodzin. Przez członków rodzin rozumie się osoby, o których mowa w pkt. 9.


    Art. 3
    Zasady przeprowadzania Plebiscytu
    I Zgłaszanie kandydatur
    1. Plebiscyt będzie się odbywał w dniach od 29.06.2017 r. od godz. 00:00:01 do 10.08.2017 r. do godz. 23:59:59.
    2. Zgłoszenia można dokonać kontaktując się z przedstawicielami biura reklamy Tygodnika.
    3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń pod kątem ich zgodności z Regulaminem,
    w szczególności weryfikacji zgłoszeń w zakresie ich zgodności z treścią pkt. 2 niniejszego artykułu oraz prawem. Zgłoszenia zweryfikowane negatywnie oznaczać będą, że kandydatura nie została dołączona do listy kandydatów o czym zgłaszający zostanie poinformowany niezwłocznie przez Organizatora na podane dane kontaktowe z informacją o przyczynach negatywnej weryfikacji. W przypadku prawidłowo dokonanego zgłoszenia kandydatura zostanie w terminie 72 godzin dołączona do listy kandydatów.
    W przypadku zgłoszenia zweryfikowanego negatywnie można dokonać ponownego poprawnego zgłoszenia zawierającego poprawne dane lub zgłosić do Organizatora reklamację na zasadach określonych w art. 6
    4. W dniu 03.08.2017 r. na stronie internetowej Tygodnika zostanie opublikowana lista zweryfikowanych kandydatur do udziału w Plebiscycie.

    II Głosowanie
    1. Głosowanie odbywać się będzie za pomocą SMS Premium i będzie trwało od 27.07.2017 r. od godz. 00:00:01 do 31.08.2017 r. do godz. 23:59:59 na następujących warunkach:
    a) głosowania SMS dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując prefiks przypisany kandydatowi. po kropce wpisując numer wybranego kandydata, który jest dostępny na portalu Tygodnika.
    b) koszt wysłania SMS-a do 160 znaków wynosi 2,46 zł z VAT (2 zł + VAT)
    c) jeden wysłany SMS to 1 głos w Plebiscycie na daną kandydaturę
    d) uczestnik Plebiscytu może oddać dowolną liczbę głosów i tym samym uzyskać dostęp do dowolnej ilości e-wydań, przy czym każdorazowe kolejne wysłanie SMS pod numer 72355 powoduje ponowne pobranie opłaty w wysokości 2,46 zł brutto
    e) w obliczeniu wyników Plebiscytu biorą udział te ważne głosy, które wpłyną do systemu Organizatora do godziny zakończenia Plebiscytu; głosy, które wpłyną do systemu Organizatora po zakończeniu głosowania nie zostaną uwzględnione w wynikach Plebiscytu
    f) w przypadku wysłania SMS o treści, która nie spełnia wymogów niniejszego Regulaminu na numer,
    z którego przesłano taki SMS zostanie odesłany SMS z informacją, że wiadomość nie została poprawnie rozpoznana. SMS niespełniający wymogów Regulaminu nie będzie wliczony do sumy oddanych głosów
    g) obsługę techniczną systemu liczenia głosów oddanych za pośrednictwem wiadomości SMS zapewnia Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel systemu Hermes
    h) dostawcą ww. usługi SMS Premium o podwyższonej opłacie jest Digital Virgo S.A., a świadczenie dodatkowe realizowane jest przez Organizatora.

    3. O zwycięstwie w Plebiscycie decyduje największa liczba głosów.
    4. W przypadku gdy dwie lub więcej osób będzie miało łącznie taką samą liczbę punktów wyższe miejsce
    w końcowej klasyfikacji zajmie osoba wskazana przez Komisję plebiscytową Plebiscytu.


    Art. 4
    Ogłoszenie wyników Plebiscytu
    1. Komisja plebiscytowa po zweryfikowaniu nadesłanych głosów, ogłosi wyniki Plebiscytu w dniu 07.09.2017 r. na stronie internetowej.

    Art. 5
    Nagrody w Plebiscycie
    1. Za wydanie nagród w Plebiscycie odpowiada Organizator.
    2. Zwycięzcom Plebiscytu przyznany zostanie tytuł „Najlepszy Sklep Lata” oraz „Najlepsza Usługa Lata”. Dodatkowo w każdej z kategorii:
    a) Laureaci pierwszych miejsc otrzymują kampanię*: 4 publikacje w tygodniku Nasze Miasto o powierzchni ½ strony (263 mm x 151,6 mm) i 3 tygodniową emisję artykułu sponsorowanego w serwisie naszemiasto.pl - świadczenia o wartości: 8 400 zł netto,
    b) Laureaci drugich miejsc otrzymują kampanię*: 3 publikacje w tygodniku Nasze Miasto o powierzchni ½ strony (263 mm x 151,6 mm) i 2 tygodniową emisję artykułu sponsorowanego w serwisie naszemiasto.pl - świadczenia o wartości: 6 200 zł netto,
    c) Laureaci trzecich miejsc otrzymują kampanię*: 2 publikacje w tygodniku Nasze Miasto o powierzchni ½ strony (263 mm x 151,6 mm) i tygodniową emisję artykułu sponsorowanego w serwisie naszemiasto.pl - świadczenia o wartości: 4 000 zł netto.
    Termin realizacji kampanii zostanie ustalony indywidualnie, ostatnia publikacji powinna jednak ukazać się nie później niż do 31.10.2017 r.

    *Laureaci trzech pierwszych miejsc w kategoriach: „Najlepszy Sklep Lata’ i „Najlepsza usługa Lata” otrzymają od Organizatora Plebiscytu nagrodę w postaci prawa do zakupu za cenę 1 zł netto, kampanii reklamowej. Kampania reklamowa, o której mowa, przeprowadzona zostanie w mediach: Nasze Miasto i naszemiasto.pl należących do Organizatora. Podane kwoty są wartościami netto (liczone od stawki wynikającej z cennika). Kampania powinna zostać zrealizowana do 31.10.2017 r.

    3. Nie ma możliwości zamiany nagrody na inną ani wypłatę ekwiwalentu w formie pieniężnej.
    4. Nagrody rzeczowe zostaną wręczone indywidualnie lub mogą zostać odebrane osobiście w siedzibie redakcji Tygodnika, mieszczącej się pod adresem ul. H. Pobożnego 19 w Słupsku. Organizator nie wysyła nagród.
    5. W przypadku nie odebrania nagrody w terminie do 30 dni od dnia zakończenia głosowania w Plebiscycie nagroda przechodzi na rzecz Organizatora.
    6. Nagrody zostaną wydane zgodnie z przepisami Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz. U. z 2000 r., nr 14, poz. 176). Jeżeli w związku z wartością nagrody powstanie obowiązek podatkowy, do każdej z nagród zostanie przyznana dodatkowa nagroda pieniężna, która zostanie przeznaczona przez Organizatora na pokrycie zobowiązania podatkowego nagrodzonego uczestnika z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych, powstałego w związku z przyznaniem nagrody w Plebiscycie. Podatek dochodowy zostanie przekazany przez Organizatora bezpośrednio na rachunek właściwego urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


    Art. 6
    Reklamacje
    1. Reklamacje związane z plebiscytem mogą być kierowane do Organizatora na adres [email protected] z dopiskiem Reklamacja.
    2. Każda reklamacja winna zawierać co najmniej wskazanie autora (imię i nazwisko oraz adres dla doręczeń) oraz zwięzły opis zarzutów.
    3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
    4. Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.


    Art. 7
    Ochrona danych osobowych
    1. Administratorem danych osobowych jest Polska Press sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609.
    2. Podane przez Uczestników dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Organizatora dla celów organizacji i przeprowadzenia Plebiscytu, zapewnienia uczciwego i miarodajnego głosowania w Plebiscycie, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Organizatora, a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.
    3. Właściciel danych ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Organizatora w zakresie dozwolonym przez ww. ustawę lub zażądać zaprzestania ich przetwarzania w ogóle. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Organizatora na piśmie. Podanie danych jest dobrowolne jednak może być konieczne do wzięcia udziału w Plebiscycie.
    4. Przystępując do udziału w niniejszym Plebiscycie, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Organizatora adresy e-mail oraz / albo numery telefonów, informacji handlowej od Organizatora, dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Organizatora, a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Organizatorem na odrębnych zasadach. Uczestnik Plebiscytu może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowej w powyższym zakresie, wysyłając maila na adres mailowy [email protected] w tytule wiadomości wpisując stop + numer telefonu. Numer ten w ciągu 72 godzin zostanie usunięty z listy numerów, na które wysyłane są wyżej wskazane wiadomości.
    5. Organizator informuje, że zbiera i zapisuje, za zgodą osoby głosującej po otrzymaniu informacji
    o celu i zakresie zbierania danych, dane eksploatacyjne służące do identyfikacji urządzenia, z którego oddawane są głosy w Plebiscycie. Dane te nie uniemożliwiają jednoznacznej identyfikacji osoby głosującej.
    6. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej wykorzystywane są wyłącznie do zapewnienia rzetelności oddanych głosów i wyników Plebiscytu. Dane te są przechowywane i wykorzystywane w ww. celu również po opuszczeniu przez użytkownika strony Plebiscytu.
    7. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej to: id_facebook, IP, data bez godziny (dla anonimId i fingerprinta), data z godziną (dla samego głosu), wartość głosu, sposób głosowania, zestaw danych przeglądarki (między innymi informacje o nazwie przeglądarki, zestawach pluginów, czcionek systemowych, strefę czasową, rozdzielczość, supercookie, akceptowany typ odpowiedzi serwera).
    Dodaj ogłoszenie