Firma została wyróżniona przez Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy w Warszawie.
- Kiedy świat obiegły wieści kryzysowe pochodzące z USA wiedzieliśmy, że kwestią czasu jest kiedy kryzys dotrze do nas. W 2008 roku podjęliśmy działania, aby poszerzyć krąg naszych odbiorców – mówi Wiesław Daroń, prezes zarządu firmy Loton. – Wokół idei, którą chcieliśmy zrealizować, udało się nam skupić wielu kreatywnych ludzi. Wszyscy zaakceptowali fakt, że łatwo już nigdy nie będzie. A walka o przetrwanie i rozwój dotyczy wszystkich. Taka postawa pracowników, to zasadnicze źródło sukcesu – dodaje.
Do 2008 roku głównymi klientami firmy były tzw. kobiety dojrzałe. Firma postanowiła opracować serię produktów adresowanych do młodych ludzi. Podstawowym produktem został Provit Jedwab w płynie – odżywka do włosów. W 2009 roku Loton odnotował wzrost sprzedaży o ponad 26 procent.
Spółdzielnia pracy Loton istnieje od 1957 roku.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?