O wznowienie sprzedaży w tym punkcie zadbała Agencja Promocji Regionalnej „Ziemia Słupska” - informuje biuro prasowe miasta Słupsk.
Czytaj także: Nie będzie już "Słupskiego Chłopczyka"?
Pierwsze wznowienie produkcji sera Słupski Chłopczyk (Stolpher Junghen) nastąpiło w 2007 roku. Produkcja trwała do sierpnia 2010 roku. Została przerwana ze względów ekonomicznych.
W 2010 roku Słupski Chłopczyk zajął pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie na Najbardziej Oryginalny Gadżet Miejski.
Agencja Promocji Regionalnej "Ziemia Słupska" chce sprzedawać w Centrum Informacji Turystycznej na ul. Starzyńskiego słupskie nalewki i wina, które znalazły się w tzw. "Słupskim Koszyku Regionalnym".
Agencja poszukuje producenta, który chciałby zająć się produkcją bursztynowej nalewki.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?