Kapitał zakładowy spółki to 100 tys. zł. Do końca roku spółka wyda 340 tys. zł. które pozostały w kasie po likwidacji Centrum Informacji Turystycznej. W jej składzie znajdzie się jednoosobowy zarząd, trzyosobowa rada nadzorcza, księgowa oraz działy, które zajmą się reklamą i wydawnictwem. Spółka będzie min. wydawała gazetę.
Opozycja ostro skrytykowała projekt. Jej zdaniem promowaniem miasta powinna zająć się prywatna spółka wyłoniona w drodze przetargu, a tworzenie kolejnej spółki komunalnej, to wyrzucanie pieniędzy w błoto.- Wydajemy na promocję ok. 1 mln, mln 200 tys zł. Tymczasem na same płace dla pracowników spółki wydamy 450 do 500 tys. zł., czyli 50 proc. pieniędzy którymi dysponuje spółka - krytykował Robert Kujawski, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku.
- Przetargi wygrywa oferent, który daje najniższą cenę. Może kosztowałoby nas to taniej, ale efekt promocyjny byłby żaden- ripostował Krzysztof Kido, radny lewicy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?