Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Spółka miejska będzie promowała Słupsk

Robert Gębuś
dd
Podczas burzliwej dyskusji podczas sesji nadzwyczajnej radni, głosami lewicy i PO, przegłosowali projekt uchwały powołujący do życia Agencję Promocji Regionalnej „Ziemia Słupska”. Nowa spółka komunalna ma przejąć obowiązki zlikwidowanego Biura Promocji i Integracji Europejskiej i wchłonie Centrum Informacji Turystycznej.

Kapitał zakładowy spółki to 100 tys. zł. Do końca roku spółka wyda 340 tys. zł. które pozostały w kasie po likwidacji Centrum Informacji Turystycznej. W jej składzie znajdzie się jednoosobowy zarząd, trzyosobowa rada nadzorcza, księgowa oraz działy, które zajmą się reklamą i wydawnictwem. Spółka będzie min. wydawała gazetę.

Opozycja ostro skrytykowała projekt. Jej zdaniem promowaniem miasta powinna zająć się prywatna spółka wyłoniona w drodze przetargu, a tworzenie kolejnej spółki komunalnej, to wyrzucanie pieniędzy w błoto.- Wydajemy na promocję ok. 1 mln, mln 200 tys zł. Tymczasem na same płace dla pracowników spółki wydamy 450 do 500 tys. zł., czyli 50 proc. pieniędzy którymi dysponuje spółka - krytykował Robert Kujawski, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku.

- Przetargi wygrywa oferent, który daje najniższą cenę. Może kosztowałoby nas to taniej, ale efekt promocyjny byłby żaden- ripostował Krzysztof Kido, radny lewicy.

Słupski magistrat po kontroli NIK wypadł blado

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slupsk.naszemiasto.pl Nasze Miasto